Friday, January 27, 2012

tinggal RM100 ~

hye blog ! ehem, nak hadap kau kejap lepas tension buat homework PP yang sangat memeningkan dan memusingkan kepala. bukan tu je, dye jugak amat merisaukan hati aku yang bakal bertempur habis habisan dalam peperangan beberapa bulan lagi. peperangan tuh diberi nama STPM. sedap bukan ? ya, sedap lah sangat.

okay, start story untuk hari nih. pagi, pergi sekolah untuk hias papan kenyataan pengawas. well, muka aku memang muka papan kenyataan. mane tak nye, papan kenyataan pengawas aku kena buat. papan kenyataan rumah merah pon aku kena buat. papan kenyataan kelas ponn cikgu suruh aku buat. see ? memang muka papan kenyataan kann ? nasib kau lahh.

petang, pergi seri gombak. nak cari buku yang telah sekian lama aku cari. masih tak jumpa. kedai mane lah agaknye buku tuh menyorok ehh. act, dah give up nak cari dye. suka hati kau lahh mane nak nyorok buku oi. penat tahu nak cari kau. tadi ponn, tah ape buku yang aku hambek. nak cover sebab dah masuk kedai tuh. tak kan tak beli ape ape kann. tapi serious kedai tuh best. banyak gila buku kat situ. geram je tengok.

baucar tinggal lagi RM100 disebabkan buku yang aku dah hambek dekat seri gombak tuh semata mata nak cover sebab dah masuk kedai tuh and dah selerakkan rak rak buku STPM dekat situ. HAHA. haihhh, lagi RM100 mau beli ape ? novel ? ape lah sangat kalau beli novel ponn. stationary ? dah banyak dahh. pensel box aku ponn dah gemok. simpan je lahh dulu. mana tau cikgu suruh beli ape ape lagi ke kann. :)

# budak Arau dah 2 hari tak contact. busy agaknye. biarkann dye. okay lahh, nak pergi tengok FB yang dah memanggil manggil tuh pulak, k, bye ! :D

No comments:

Post a Comment