Monday, April 16, 2012

we are the champion

Assalamualaikum, hello, hye :)

semalam perlawanan futsal antara f6 sudah pun selamat dilangsungkan. and guess what ? team aku GGFC menang ! johan wey ! Alhamdulillah. mmg tak sangka boleh menang. mula mula nervous sgt nak main. tp bila dah masuk gelanggang tuh, rasa semangat mula datang. disebabkan rasa semangat yg datang tu lah, aku berjaya menyumbangkan satu gol utk GGFC. gol sulung okay. bangga. :)

tak kira lah menang atau kalah, janji kita semua enjoy kann. bg yg tak mengaku kalah and rasa tak puas hti dgn GGFC, tu korang punya pasal. dah rezeki kami. bukan menang event besar besar pon yg korang nk dengki dengki. hadiah pon hamper je. aku boleh bg kalau nk sikit. nanti kempunan pulak. ;D aku cakap mcm tu sebab pagi pagi lg dah kena perli. ayat dia mcm biasalah. 'untunglahh menang'. hmmm, mmg kami untung sgt sgt pun kan ? biasalah, manusia. tak sah kalau tak dengki dengki ni. :)

then, hari ni semua dok datang sekolah macam robot termasuk aku. HAHA. ini semua gara gara futsal semalam. tu lah, sebelum main taknak warm up dulu. berlagak. main bedal je kann. rasakan lahh.

even penat, muka berbelang, seluar koyak and lutut luka, aku tetap enjoy main futsal semalam. thats will be one of the sweet memories in my life. forever and ever :) love u GGFC ! HAHA.


ini lah team GGFC. aku, fae, husna, umi and nisha. ye, aku tau baju aku besar. HAHA. :)

No comments:

Post a Comment