Tuesday, March 6, 2012

mampukah aku ?

heyyoo. exam dah start hari nih. tadi paper PA2, PA1, and geo fizikal. mak aih. stress kepala hotak. soklan karangan PA2 tadi tu ponn macam kena je dengan ape yg kita tengah lalui sekarang ni. kita ? alaa, kita lahh. mangsa mangsa STPM nih.

okay, karangan PA2 tadi ok-ok je laa. pilih soklan no 1 pasal perpaduan. taknak pilih no 2 sebab pasal stress. nnt berganda ganda stress aku kalau jawab soklan tu wey.

PA1. haaa, yg tu lagi lahh. entah berapa banyak yg aku bantai. main goreng sesedap rasa je. objektif kann. hape lagi, aku ponn dgn senang hati lahh hitamkan mane yg aku suka. HAHA.

geo fizikal pulak. mak aih. nih memang paper yg menggerunkan act. serabut wey. dah laa masuk lambat. masuk masuk je terus jawab dengan tercungap cungap. well, kelas tingkat 4. kau ade ? tak de kann. soklan nye pulak. memang aku suka lah kann. ape yg aku hafal tak keluar langsung. choy ! habis laa, cikgu Lia mengamuk.

bila dah habis exam utk hari nih, tetibe aku terfikir. nih baru Ujian. kalau STPM nnt macam mne ? mampu ke aku ? haihhh, keyakinan tak dtg lg utk ambik STPM. i'll try my best. :)

No comments:

Post a Comment