Tuesday, January 24, 2012

inilahh yang dinamakan sahabat sejati.

hye blog ! cuti CNY dah masuk 4 hari. tak puas ! nak lagi, nak lagi ! hmmm, memang harapan negara lahh. bukan bg cuti lebih, kena ganti lagi ade. -,-

okay, tadi bukak FB. teruja yang teramat sangat sebab ade org cakap dye rindu aku. walauponn korang rase benda tuh satu perkara ang biasa, tapi bagi aku benda tuh patut dihargai okay. inilahh yang dinamakan teman sejati. kawan jugak tergolong dalam kalangan org org yang penting dalam hidup kita selain Allah, family and tutttt. :)

thank you Fara Shafinaz. sumpah aku teruja. kau buat gambar aku as DP kau. kau cakap kau rindu aku. aku hargai itu. aku ponn rindu kau. rindu time kita beramai ramai dulu. now, tinggal berdua je. aku and nisha. semua dah berpecah and aku harap kita boleh kumpul balik macam dulu satu hari nanti. Insyaallah.

okay, aku demam. haihhh. time sekolah taknak demam. time sedap cuti nih demam pulak. cekik lah lg air batu tuh cik mira oi. HAHA. tak nak bagi tau sape sape ponn yang aku demam. aku cover sihat je. walauponn kepala, hidung and tekak nih rase nak pecahh. knpe tak nak bg tau ? sebab nanti family aku tak bagi keluar dengan kawan kawan. HAHA. bongok kann ? ehhh, biarlahh. pergi JJ tadi ponn aku cover je depan family aku. nak batuk ponn cover cover. siap teguk secawan air pepsi yang dipenuhi dengan air batu lagi tau. well, orang degil kann ? :D

# budak Arau, imy dear. :)

No comments:

Post a Comment