Thursday, January 19, 2012

dye datang lagi -,-

okay, dye datang lagi. penyakit 'M' tuh datang lagi. macam mana nih. aku tak mampu nak lawan. seriously ! penyakit aku tengah kronik nih. haihhh.

act, tak de homework ponn hari nih. tapi kalau tak de homework tak kan lahh nak duduk termenung je kann. ingat ! kau tuh calon STPM tahun nih mira. tak boleh malas malas. hari ni je boleh. hari lain jangan ! HAHA. cop ! aku ade satu homework act ! tapi tuh cikgu bg semalam and kene pass up esok. OMG ! PP pulak tuh. memang tak lahh aku nak buat. nak tahu sebab ape ? sebab latihan tak pernah dapat markah penuh. orang lain selalu je dapat markah penuh. aku tak tahu ape silap aku. di mana silap aku. haihhh, tu yang buat aku rase macam nak give up je dengan subject PP nih. time PP, bila masuk bilik kuliah je rase takut, rase malas, rase tak semangat.

tapi, ape ape ponn, aku akan cuba. cuba jadi yang terbaik. never, ever, ever give up ! :)

No comments:

Post a Comment