Monday, December 26, 2011

apa saja

ahaa, hari nih asyik menghadap kau je blog. mesti kau pelik kann ? aku ponn pelik jugak. tak tahu lah kenapa aku asyik nak ngadap kau jee hari nih. Facebook ? ahh, lantak lahh situ. biarkan dye. aku malas nak layan dye. biar lahh aku layan kau pulak. asyik layan dye je. bosan pulak aku. aku bukak tadi ponn sebab kawan aku call. dye cakap ada berita tergempar dekat FB. so, aku ponn bukak lahh. nak tahu cerita dye ? okay, aku bukak satu group nih. nama group tuh ''Fren SMKSM''. ada satu post kat situ yang mengatakan kawan aku hilang. Nur Farahin nama dye. Ya Allah, betul ke dye hilang ? kalau betul lahh berita yang aku baca tuh, kau lindungi lahh dye. jauhkan lahh sebarang perkara buruk daripada dye Ya Allah. kesian kat family dye. mak dye sakit teruk. dye pulak hilang. ini semua dugaan-Nya.


# kalau betul lahh berita tuh, ini je yang mampu aku buat. berdoa. :)

No comments:

Post a Comment